Jedan od najpoznatijih događaja u Vevcani je karneval . Veruje se da je ovaj događaj je više od 1.400 godina i predstavljazanimljiv spoj paganskih i modernog .
Vev ~ ani Karneval je u suštiniobičaj rešetka na , koji se zove " Sveti Vasilj " ( Vassilitza ) . Ona se slavi 13. i 14. januara svake godine , a posvećena je Sv Vasilije . Tog dana pravoslavni pozdravlja nova godina i poslao stari . Inače , on jepaganski običaj koji postoje sačuvani do današnjih dana . Učesnici u njoj se nazivaju Vasilicars . To maskirani pojedinci i grupe svih uzrasta u organizaciji naselja .
Ona maskemlada i mladoženja , muzičari ,Glupi avgust izemljani . Posebno karakterističan maskom avgustaStupid . Obično njegova prihvatio ulogu mladih ljudi , punih energije , jer to zahteva karakter . Avgust glupi taktika dozira sa agresivnošću u zaštiti mlada i mladoženja ( simbol plodnosti ) , i komunicira sa publikom samo
plače i pokretima . Ova maska se pojavljuje iz davnina , kao neka vrsta parodije tadašnjih vladara . Uprkos ovim maskama , u daleko većem broju su stvarne maske koje se javljaju samo jednom . To čini učesnici traže nove ideje i maski koji su Vam karneval uvek aktuelne , a apelujući na masovnoj javnosti . Pored toga , on ima i takmičarski karakter između rivalskih grupa Donji i Gornji okruga .
Karneval Vev ~ ani okupiti ljude iz okolnih sela publiku . Dva dana ponovio selo cevi , kace , pesme i igre, šale i dovikuvanjata . Tri meseca pre ili radnici migranti žive Vassilitza . Priprema , izmisli ili napravite maske slažu sa oshto da iznenadi druge Vasilicars - kako ih zovu u maskiranog karnevala . Čudno je parada duha tih ljudi , inventivnosti , ispoljavanje radosti iako su grudi punjene sa stenjao od katagodishni razdvajanja .
Džulijan Nova Godina Doček večera , kao noć spustila , a gornomalskata dolnomalskata Vasilicars banda počinje obilazak domova . Pre svakog plesa , svaka šaka prljavih viceva za domaćina i kuće , pesme , i , Surva , sa zhencki jagnjadi , muške dece , žena teladi ...... Uraaaaaa ! , . Velika želja za srećan i plodnu godinu i usvojenim kućne proslave nagrade sa komadom hleba , mesa i negotveno štaviše monei.But Vev ~ ani Karneval je poznat ritual "krštenje u izvoru vode " u vodama poznatih izvora Vev ~ ani . Ovo se radi kada se negde cveta pod udarcima zoru zoru na dva ili tri sata ujutro 14. januara po julijanskom Nove godine . Iako rano učesnika , gotovocelo selo , 1.000 do 1.500 Vevčani . Oni imaju više žena nego muškaraca , postoje stari , ali mladi Vev ~ ani generacije . Realizacija ovog običaja je povezan sa objektima žvaku ili bakarnim kotlovima , i retko ima liturgiju ili hleb , home pečenu i mesi . Glavni objekat za ritualno krštenje " vode " je vasilicharskata gomila . Neki to rade kao krst , ali je potrebno tri grane: mozgova , bosiljak i vasilicharka . Svaka grana kitkata posebnog reda , Dren je tvrd , najavljujući rano proleće rođen zdrav i bogat život i prosperitet . Bosiljak biljka sa Gospodom da blagosilja plodnost , novi život i zdravu i prosperitetnu leto . Opet , vasilicharkata biljku sa bodljama koje proganjaju zlo i da je strašno , loše i neprihvatljivo za novu godinu .
I ovaj običaj da se glavni povorku i gornomaalskite dolnomaalskite Vasilicars . Oni su na čelu mlada i mladoženja sa našim bratom i muziku . Ovom prilikomseoski pop igra glavnu ulogu . Usput da se pridruži povorku seljaka sve seoske kvartove koji su iz izvora . Ovo Vevčani kao običaj zove " hodanje po vodi " . Ovde se vode Vev ~ ani izvora čini akt vode krštenja : molitve sveštenika , lomljenju hleba ikvasenjeto vasilicharskata cvet simbolizuje krštenje vodom , a zatim popunjava bakarne lonce . Posle ove zime atmosfera je preciziranje pesme, igre, pozdrave i želje " Dugi niz godina - Surva godina . " Zatim sledi povratak kući , gdeslavlje nastavio običaj . U kući " voda kršten " po bakra loncu je podeljena na pola . Njegova svrha je da se koristi za dve svrhe . Prvi se odnosi na vodu koja ostaje u loncu . Vlasnik broda "Blago vodi " kucaju na zatvorena vrata svoje kuće , a zatimotvara vrata i počinje prvu ceremoniju vežbe navike . On Sift kitkata i prska prostorije u kući - Kućni blagoslov " za ubajna , prosperitet za ženske jagnjadi i teladi i ambara punih žita i vina barela . " Domaćin i sprej sa vodom " blagoslovio " i čini prostorija u kojima gaji stoka i živina : pondilata , piletina zadruge . I to je dobro i bolje urađeno u Božijem novom leta .
Druga svrha " vode krstio " koristi domaćica kuće . Ona sa svojim rano ujutro 14. januara ,Julijan Novi kashanik će ispeći novčić . Dakle,proslava nastavlja sa prilagođenim mešenje, pečenje i praznicima sa kashanikot on je pucao i Vev ~ ani specijalnost gostenjeto dnevnu Vassilitza . To je nekisnato testo od pšeničnog brašna sa kvascem . Kashanikot gostiju će posetiti domaćin Vassilitza služio sa lukanci ( Vev ~ ani lokalni kobasica ) i kuće sa kačkavaljem i jogurtom . Tradicija kaže , " Ko kesnit od kashanikot i da će novčić vitez , imaće ubajna , AJR , na više prosperitet julijanskom Nove godine - . Surva godine " Dan novogodišnjih areni igara i pesama nastavlja usred sela , gde lepa odmor završava . Od 1993 karneval ječlan Udruženja karnevalskih gradova Evrope , u kojojveliki negodovanje Vev ~ ani Grčka , ubacite Makedoniju pod njenim ustavnim imenom .
Karneval Vev ~ ani Povod je bio u 1996 , na sceni da drži seminar, tradicije u maski , uz učešće domaćih i etnologa iz nekoliko evropskih zemalja, karnevala javno navesti osnovne karakteristike : tradicionalne maske Pojava likova iz opshtenstveniot života , ali su elementi koji čine inicijalni sloj običaja . Naravno , oni su dali svoje stavove i inovacije ugrađene u tradicionalnom običaju . Vevčani karneval , ljubazni , pozorište bez zidova , nije dogodilo da oddlozhi performanse . On je svake godine sve više i više izaziva javni interes , u zemlji i inostranstvu .
Nedavne istrage na terenu koji nose signale Vev ~ ani Karneval je starija od 1.400 godina uspostavljeni . Procenjuje se da je njegov dom je 200 godina pre . Iz druge ruke i navode da Karneval postojale u vreme Otomanskog carstva bili netačni , pre svega zato što Vev ~ ani nikada nije bila pod turskom okupacijom . Dakle , ne postoji ništa od njenog postojanja da se zabechezhano u turskim blokovi . Polazeći paganski običaj ovok jasno potrebna odslikuvala ljude preko maske da se oslobodi crnih i zlih misli . Dakle , Vev ~ ani karneval zapravokulturni i zabavno manifestacijaso dodir nauke .
No comments:
Post a Comment